Međunarodna izložba «Beauty Eurasia», fokusirana na kozmetiku, kozmetičke proizvode i njegu kose, održana je u Istanbulu od 15. do 17. juna. ÉLAN tim, predvođen osnivačicom brenda Annom Kravchenko, učestvovao je na događaju, prikazujući svoje bestselere i najnoviju ponudu. Tokom intervjua za jedan turski televizijski kanal, Anna je sa entuzijazmom podijelila svoje ambiciozne planove za razvoj brenda.
«Beauty Eurasia» privlači stručnjake iz industrije lepote i okuplja preko 250 izlagača i hiljade posetilaca godišnje. Izložba predstavlja vrijednu priliku za brendove da uđu na azijsko tržište, a većina izlagača su proizvođači profesionalne kozmetike, dodataka, opreme i parfema.
ÉLAN Booth
ÉLAN štand je tradicionalno omogućavao posjetiteljima da istraže i kupuju inovativne proizvode uz detaljne konsultacije o njihovoj upotrebi. Pored toga, prisutni su imali priliku da učestvuju u nagradnoj akciji koju sponzoriše brend.
Intervju Ane Kravčenko
Tokom izložbe, turski kanal Fuar Tv se raspitivao o Anninoj viziji razvoja ÉLAN-a.
«U ÉLAN KIMYA, našoj fabrici, već radimo na kreiranju proizvoda za njegu kose. Štaviše, planiramo da pokrenemo proizvodnju dekorativne kozmetike. Kao praktičan vizažist i umjetnik za obrve, mogu lično potvrditi trenutnu veliku potražnju za određenim proizvodima».
Za najnovija ažuriranja o ÉLAN-ovim nadolazećim događajima, posjetite web stranicu elanevents.com.ua
Komentari (0)
Nema komentara za ovaj članak. Budite prvi koji će ostaviti poruku!